Forum dla tych którzy lubią ciężarówki
dlaczego nikt nie pisze brakuje userów
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum dla tych którzy lubią ciężarówki Strona Główna
->
American Trucks
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy forum
----------------
Regulamin
Powitalnia
Ostżerzenia
Pomoc
Zażalenia
Czat
DZIAŁ ADMINISTRACYJNY
Archiwum
Przypomnienie
!!TRUCKI!!
----------------
Volvo
Man
Scania
Mercedes
Renault
Daf
Iveco
Inne ciężarówki i pozostałe pojazdy
Samochody dostawcze
Gabaryty
American Trucks
Archiwum
Inne
----------------
Gadu-Gadu
Osobówki
zloty,spotkania Trakerskie
Nasz Club!!!
filmiki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pią 3:12, 16 Mar 2007
Temat postu:
Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=646580
Wojtek
Wysłany: Pon 20:27, 13 Lis 2006
Temat postu:
wow bardzo ciekawe
Kacper
Wysłany: Czw 21:05, 02 Lis 2006
Temat postu: Freighlitner Argosy
Freighlitner Argosy ===>
Szczyt możliwości caboverów nazywa się Argosy. Ten najnowszy ciągnik z silnikiem pod kabiną zostawia w tyle całą konkurencje. Z zewnątrz wygląda jak przeróbka Century Class. Wszystko tworzy zgraną ze sobą całość. Właściwie to i na europejskich drogach mógłby się bez problemu pokazać. Po wielu latach Freight w końcu zaprojektował ciężarówkę z całkowicie płaską podłogą. NIewiem czemu, ale amerykanom dojście do tego zajęło o wiele wiecej czasu niż Europejczykom Smile. Chociaż pamiętny Ford CL9000 już ponad dziesieć lat temu miał płaską podłogę. Zresztą nie ważne, Freightlinerowi późno, ale jednak się udało. Pięć wersji kabiny ( day cab i 4 sleepery) do wyboru. Dzienna kabina ma bardzo uproszczone wskażniki na desce rozdzielczej w prownaniu z wersją ze sleeperem. W końcu w interesach liczy się ergonomia. Truck spełnia wszystkie najważniejsze normy bezpieczeństwa, posiada np. wbudowane czujniki antykolizyjne z przodu i po bokach. Ciekawym rozwiązaniem są też odchylane schodki wejściowe do kabiny. Freightliner znowu potwierdził, że tam, gdzie inni się cofają, tam on prze na przód.
Producent Konfiguracja Silnik Skrzynia biegów
Freightliner Trucks, koncern Daimler-Benz, Cleveland (Ohio),USA 6x4, conventional Detroit Diesel/Daimler-Benz, 300-525KM 10,13,15-biegowa Rockwell
Resorowanie Rama Hamulce Ciężar/Udźwig Całkowity
Z przodu resory paraboliczne, z tyłu resorowanie pneumatyczne Kratownica, podwójne podłużnice i poprzeczki stalowo-manganowe łączone śrubami bębnowe pneumatyczne, ABS 15 t/60t
Fotki tego MackA:
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin