Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 3:12, 16 Mar 2007    Temat postu:

Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=646580
Wojtek
PostWysłany: Pon 20:27, 13 Lis 2006    Temat postu:

wow bardzo ciekawe
Kacper
PostWysłany: Czw 21:05, 02 Lis 2006    Temat postu: Freighlitner Argosy

Freighlitner Argosy ===>
Szczyt możliwości caboverów nazywa się Argosy. Ten najnowszy ciągnik z silnikiem pod kabiną zostawia w tyle całą konkurencje. Z zewnątrz wygląda jak przeróbka Century Class. Wszystko tworzy zgraną ze sobą całość. Właściwie to i na europejskich drogach mógłby się bez problemu pokazać. Po wielu latach Freight w końcu zaprojektował ciężarówkę z całkowicie płaską podłogą. NIewiem czemu, ale amerykanom dojście do tego zajęło o wiele wiecej czasu niż Europejczykom Smile. Chociaż pamiętny Ford CL9000 już ponad dziesieć lat temu miał płaską podłogę. Zresztą nie ważne, Freightlinerowi późno, ale jednak się udało. Pięć wersji kabiny ( day cab i 4 sleepery) do wyboru. Dzienna kabina ma bardzo uproszczone wskażniki na desce rozdzielczej w prownaniu z wersją ze sleeperem. W końcu w interesach liczy się ergonomia. Truck spełnia wszystkie najważniejsze normy bezpieczeństwa, posiada np. wbudowane czujniki antykolizyjne z przodu i po bokach. Ciekawym rozwiązaniem są też odchylane schodki wejściowe do kabiny. Freightliner znowu potwierdził, że tam, gdzie inni się cofają, tam on prze na przód.


Producent Konfiguracja Silnik Skrzynia biegów
Freightliner Trucks, koncern Daimler-Benz, Cleveland (Ohio),USA 6x4, conventional Detroit Diesel/Daimler-Benz, 300-525KM 10,13,15-biegowa Rockwell
Resorowanie Rama Hamulce Ciężar/Udźwig Całkowity
Z przodu resory paraboliczne, z tyłu resorowanie pneumatyczne Kratownica, podwójne podłużnice i poprzeczki stalowo-manganowe łączone śrubami bębnowe pneumatyczne, ABS 15 t/60t
Fotki tego MackA:




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group