Autor Wiadomość
Wojtek
PostWysłany: Sob 10:39, 04 Lis 2006    Temat postu: MAGNUM

Silnik
Silnik DXi12, rzędowy 6-cylindrowy,
o mocy 440 KM i momencie obrotowym 2040 NM,
oraz 480 KM – 2240 Nm
Skrzynia biegów

16-biegowa skrzynia biegów ZF

*
Układ pneumatycznego wspomagania zmiany biegów Servoshift – dwukrotne zmniejszenie siły potrzebnej do zmiany biegu. Driving Monitoring System, w który są wyposażone skrzynie biegów 16 S 181 i 16 S 221 określa i proponuje najbardziej odpowiedni bieg.

OPTIDRIVER II (w opcji)
Skrzynia posiadająca 12 biegów do jazdy do przodu i 4 wsteczne, sterowana elektronicznie i całkowicie zautomatyzowana, zapewniająca możliwość przejścia na ręczny tryb zmiany biegów.
Układ hamulcowy
Wszystkie koła są wyposażone w hamulce tarczowe sterowane elektronicznie (EBS)

* Zapewnia zachowanie kontroli nad pojazdem na mokrej nawierzchni
* Ostrzega w przypadku usterki hamulców
* Stale oblicza temperaturę hamulców
* Steruje włączeniem mechanizmu różnicowego
* Sygnalizuje nieprawidłowości w hamowaniu przyczepy
* Sprawdza blokadę sprzęgu siodłowego
* Ułatwia ruszanie pod górę. ESP pomaga wyeliminować problemy z niestabilnością lub wywróceniem się ciągnika lub naczepy
Zawieszenie

Pneumatyczne zawieszenie tylne z dwoma poduszkami, sterowane elektronicznie, z pilotem w kabinie.

W opcji:
Integrale – zawieszenie pneumatyczne z przodu i z tyłu sterowane elektronicznie, z pilotem w kabinie, w podwoziach do przewozów wielkogabarytowych
Mosty

* P 13170 z pojedynczą redukcją.
* P 1395 z podwójną redukcją
Kabina
Kabina o stalowej konstrukcji zabezpieczonej przed korozją w drodze kataforezy.
Oferowane są dwa typy: Duo i Solo. W opcji dostępna jest kabina Classic.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group