Forum Forum dla tych którzy lubią ciężarówki Strona Główna Forum dla tych którzy lubią ciężarówki
dlaczego nikt nie pisze brakuje userów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Freighlitner Argosy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla tych którzy lubią ciężarówki Strona Główna -> American Trucks
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacper
Początkujący



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:05, 02 Lis 2006    Temat postu: Freighlitner Argosy

Freighlitner Argosy ===>
Szczyt możliwości caboverów nazywa się Argosy. Ten najnowszy ciągnik z silnikiem pod kabiną zostawia w tyle całą konkurencje. Z zewnątrz wygląda jak przeróbka Century Class. Wszystko tworzy zgraną ze sobą całość. Właściwie to i na europejskich drogach mógłby się bez problemu pokazać. Po wielu latach Freight w końcu zaprojektował ciężarówkę z całkowicie płaską podłogą. NIewiem czemu, ale amerykanom dojście do tego zajęło o wiele wiecej czasu niż Europejczykom Smile. Chociaż pamiętny Ford CL9000 już ponad dziesieć lat temu miał płaską podłogę. Zresztą nie ważne, Freightlinerowi późno, ale jednak się udało. Pięć wersji kabiny ( day cab i 4 sleepery) do wyboru. Dzienna kabina ma bardzo uproszczone wskażniki na desce rozdzielczej w prownaniu z wersją ze sleeperem. W końcu w interesach liczy się ergonomia. Truck spełnia wszystkie najważniejsze normy bezpieczeństwa, posiada np. wbudowane czujniki antykolizyjne z przodu i po bokach. Ciekawym rozwiązaniem są też odchylane schodki wejściowe do kabiny. Freightliner znowu potwierdził, że tam, gdzie inni się cofają, tam on prze na przód.


Producent Konfiguracja Silnik Skrzynia biegów
Freightliner Trucks, koncern Daimler-Benz, Cleveland (Ohio),USA 6x4, conventional Detroit Diesel/Daimler-Benz, 300-525KM 10,13,15-biegowa Rockwell
Resorowanie Rama Hamulce Ciężar/Udźwig Całkowity
Z przodu resory paraboliczne, z tyłu resorowanie pneumatyczne Kratownica, podwójne podłużnice i poprzeczki stalowo-manganowe łączone śrubami bębnowe pneumatyczne, ABS 15 t/60t
Fotki tego MackA:





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Administrator



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:27, 13 Lis 2006    Temat postu:

wow bardzo ciekawe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 3:12, 16 Mar 2007    Temat postu:

Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla tych którzy lubią ciężarówki Strona Główna -> American Trucks Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin