Forum Forum dla tych którzy lubią ciężarówki Strona Główna Forum dla tych którzy lubią ciężarówki
dlaczego nikt nie pisze brakuje userów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MAGNUM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla tych którzy lubią ciężarówki Strona Główna -> Renault
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Administrator



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:39, 04 Lis 2006    Temat postu: MAGNUM

Silnik
Silnik DXi12, rzędowy 6-cylindrowy,
o mocy 440 KM i momencie obrotowym 2040 NM,
oraz 480 KM – 2240 Nm
Skrzynia biegów

16-biegowa skrzynia biegów ZF

*
Układ pneumatycznego wspomagania zmiany biegów Servoshift – dwukrotne zmniejszenie siły potrzebnej do zmiany biegu. Driving Monitoring System, w który są wyposażone skrzynie biegów 16 S 181 i 16 S 221 określa i proponuje najbardziej odpowiedni bieg.

OPTIDRIVER II (w opcji)
Skrzynia posiadająca 12 biegów do jazdy do przodu i 4 wsteczne, sterowana elektronicznie i całkowicie zautomatyzowana, zapewniająca możliwość przejścia na ręczny tryb zmiany biegów.
Układ hamulcowy
Wszystkie koła są wyposażone w hamulce tarczowe sterowane elektronicznie (EBS)

* Zapewnia zachowanie kontroli nad pojazdem na mokrej nawierzchni
* Ostrzega w przypadku usterki hamulców
* Stale oblicza temperaturę hamulców
* Steruje włączeniem mechanizmu różnicowego
* Sygnalizuje nieprawidłowości w hamowaniu przyczepy
* Sprawdza blokadę sprzęgu siodłowego
* Ułatwia ruszanie pod górę. ESP pomaga wyeliminować problemy z niestabilnością lub wywróceniem się ciągnika lub naczepy
Zawieszenie

Pneumatyczne zawieszenie tylne z dwoma poduszkami, sterowane elektronicznie, z pilotem w kabinie.

W opcji:
Integrale – zawieszenie pneumatyczne z przodu i z tyłu sterowane elektronicznie, z pilotem w kabinie, w podwoziach do przewozów wielkogabarytowych
Mosty

* P 13170 z pojedynczą redukcją.
* P 1395 z podwójną redukcją
Kabina
Kabina o stalowej konstrukcji zabezpieczonej przed korozją w drodze kataforezy.
Oferowane są dwa typy: Duo i Solo. W opcji dostępna jest kabina Classic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla tych którzy lubią ciężarówki Strona Główna -> Renault Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin